trophy logo-dbsm icon-business icon-facebook icon-instagram icon-linkedin icon-mail icon-marker icon-medal icon-public icon-ribbon icon-search icon-star icon-twitter icon-close icon-menu icon-share

FAQ

WAT IS HET VERSCHIL TUSSEN THE BEST SOCIAL AWARDS - AUDIENCE & THE BEST SOCIAL AWARDS – BUSINESS?

The Best Social Awards – Audience
Het publiek bepaalt

The Best Social Awards is hét grote social event waar we al het beste van social media in Nederland belonen. Denk aan hilarische tweets, prachtige 360-video’s, belangrijke influencers en virale figuren. Tijdens dit trending event wordt social creativiteit gevierd. Wij willen de plek waar we zo veel tijd doorbrengen - social media dus - een stukje mooier en beter te maken. Daarom vieren we het social talent en geven we creatieve, grappige en innovatieve content een podium.

Voor alle categorieën kan het publiek tussen 7 maart en 30 maart 2018 suggesties insturen. Welke personen, bedrijven of posts moeten zéker genomineerd worden?

De suggesties van het publiek, de jury en het social media platform The Best Social Media bepalen de genomineerden per categorie. Van 1 t/m 15 mei kan het publiek stemmen op deze categorieën. De winnaars van The Best Social Awards - Audience worden voor 50% bepaald door het publiek. En voor 50% bepaald door de jury.

 

The Best Social Awards – Business
De jury bepaalt

The Best Social Awards - Business is het zakelijke event van The Best Social Awards. Hier belonen we het beste werk uit de social media branche. Welke social media campagnes, berichten, merken en bureaus waren het afgelopen jaar toonaangevend? Een 40-koppige jury buigt zich over het werk en op 6 juni weten we wie de eervolle winnaars zijn.

Voor 10 categorieën van The Best Social Awards - Business wordt betaald ingezonden. Voor de categorie Beste Talent kan gratis ingezonden worden.

 

HOE WERKT HET INZENDEN VOOR DE VERSCHILLENDE CATEGORIEËN?

Categorieën voor The Best Social Awards – Business (CASUS INZENDEN)
Er kan van 7 maart t/m 30 maart worden ingezonden door bedrijven en instanties voor categorieën als : Beste Campagne, Beste Inhaker, Beste Webcare, Beste Copywriting, Beste Video, Beste Art Direction, Beste Innovatie, Beste Story, Beste Influencerinzet, Beste Pagina en Beste Talent (gratis).


Categorieën voor The Best Social Awards - Audience (SUGGESTIES INZENDEN)
Er kan van 7 maart t/m 30 maart door iedereen suggesties worden ingediend voor de categorieën van The Best Social Awards als: Beste Merk, Beste Social Platform, Beste Nieuwspagina, Beste Entertainmentpagina, Beste Emoji, Beste Klacht, Beste Bericht van de Buurman, Beste Video, Beste Reactie, Beste Inhaker, Slechtste Bericht, Beste YouTuber, Beste Twitteraar, Beste Instagrammer en Beste Personality.

 

HOE WERKT HET STEMMEN BIJ THE BEST SOCIAL AWARDS - audience?

Tot en met 30 maart kan publiek via deze site suggesties doen voor de publiekscategorieën. De selectiecommissie doet dit ook. Tenslotte stelt de redactie van The Best Social Media samen met de jury van de business awards de nominaties samen.
De genomineerden worden op 1 mei bekend gemaakt. Tussen 1 en 15 mei stemt het publiek op de genomineerden. Ook de jury brengt een stem uit.
De genomineerden met de meeste stemmen winnen een The Best Social Award. Deze worden uitgereikt op 7 juni 2018 tijdens de audience awardshow.

De winnaars van The Best Social Awards worden voor 50% bepaald door het publiek. En voor 50% bepaald door de jury.

 

HOE WERKT HET STEMMEN BIJ THE BEST SOCIAL AWARDS - BUSINESS?

Stap 1: Bedrijven, organisaties en instanties kunnen drie weken lang hun beste werk inzenden via de website. De jury komt half april bijeen en bespreekt alle gekwalificeerde cases. Vervolgens stemmen zij blind van elkaar op al het werk. De cases met de meeste stemmen en gemiddelde hoogste cijfers zijn genomineerd. De jury stemt diezelfde avond nog een keer blind op de genomineerde cases en dat bepaalt de winnaar. The Best Social Media is de enige die op dat moment op de hoogte is van de uitslag.
De nominaties worden op 1 mei bekend gemaakt. De genomineerden horen 6 juni tijdens de business awardshow wie een The Best Social Award wint.

De winnaars van The Best Social Awards - Business worden voor 100% bepaald door de jury. Behalve de categorie Beste Merk. Deze wordt voor 50% ook meegenomen in de stemming van het publiek.

 

HOEVEEL KOST HET INZENDEN VOOR ThE BEST SOCIAL AWARDS - BUSINESS?

Een inzending voor 1 categorie kost €140,00. Behalve in de categorie Beste Talent; hiervoor kan gratis ingezonden worden.

 

Hoe kun je betalen?

Je ontvangt een mail met een betaallink en de factuur. Je kunt dan direct via iDeal betalen, maar ook via een factuur. Om alle inzendingen op tijd te kunnen verwerken hanteren we een betalingstermijn van 30 dagen.
 

Kan ik 1 bericht meerdere keren inzenden?

Ja, dat kan. Je kunt een bericht inzenden voor verschillende categorieën. Zo maak je in beide categorieën kans. Echter moet je de berichten dan wel dus meerdere malen inzenden.
 

Wat is het event?

Dit jaar worden de twee evenementen weer op een bijzondere locatie in Amsterdam georganiseerd om de awards feestelijk uit te reiken.

 

The Best Social Awards - Business

6 juni 2017

The Best Social Awards - Audience

7 juni 2017

 

Binnenkort wordt er meer bekend gemaakt over de kaartverkoop voor The Best Social Awards - Business. Om vast kaarten te reserveren kun je contact opnemen met hannah@thebest.social.

The Best Social Awards – Audience is alleen toegankelijk voor genodigden. Ben jij van mening dat jij echt een genodigde zou moeten zijn? Stuur dan ook gerust een mail.

Blijf op de hoogte